Zaštićeni ste u programu TicProtect i 100% osigurani kako biste dobili svoj novac. Osiguravamo da prodavači ispune ono što su obećali, a dobit ćete 100% povrata (150% za namjenske događaje *), kada:
Ticombo vas štiti od kasne isporuke, zato uvijek budite sigurni kada točno dobivate ulaznice.
Ako ulaznice niste primili na vrijeme **, obavijestite Ticombo u roku od 5 dana nakon što je prošao najnoviji datum isporuke i najmanje 2 dana prije događaja da dobijete puni povrat novca (uključujući sve naknade i troškove slanja / rukovanja). Da biste bili pokriveni TicProtect-om, morate biti sigurni da aktivno tražite ulaznice i ne odgađate primanje ulaznica. Morate postaviti zahtjev na platformi Ticombo u navedenom roku kako bi bila pokrivena TicProtect jamstvom. Za kasne narudžbe zahtjev je potrebno poslati što je prije moguće prije događaja.
* samo za namjenske događaje, naznačeno i posebno označeno na stranici s popisom događaja sa 150% jamstvenim pečatom i s najviše 1000 EUR uz plaćenu cijenu. TIcombo također može odlučiti nabaviti ulaznice od drugog prodavača i mora mu se dati razumno vrijeme dogovora ako se za isto odluči.
** do određenog vremena isporuke osim ako se s prodavateljem nije dogovoreno drugačije vrijeme isporuke.
Ticombo vas štiti od pogrešnih ulaznica, zato uvijek budite sigurni kakve ulaznice dobivate.
Ako ste primili ulaznice koje identične onima koje ste naručili, imate pravo na povrat u cijelosti (uključujući sve naknade i troškove dostave / rukovanja). Da biste to učinili, obavijestite Ticombo u roku od 3 dana nakon najnovijeg datuma isporuke, ali uvijek 2 dana prije događaja (osim onih kupljenih uz opciju preuzimanja). Na taj način prodavač ima priliku na kraju ih preprodati drugoj osobi. Kako biste ispunili svoj zahtjev, Ticombo će možda tražiti da vratite ulaznice koje ste dobili, stoga ih čuvajte. Morate postaviti zahtjev na platformi Ticombo u navedenom roku kako bi bila pokrivena TicProtect jamstvom. Za kasne narudžbe zahtjev je potrebno poslati što je prije moguće prije događaja.
Ticombo vas štiti od nevažećihulaznica, zato uvijek budite sigurni da su važeće.
Svi pojedini prodavači moraju potvrditi da su ulaznice prodane na Ticombo-u važeće i omogućiti pristup događaju. Smanjujemo ovaj rizik na minimum provjeravanjem pozadine prodavača i razmjenom ulaznica izravno s organizatorom za odabrana događanja. U slučaju da se ispostavi da je ulaznica neispravna ili je onemogućen pristup, povratit ćete svoj novac i istražit ćemo slučaj prodavatelja. U tom slučaju obavijestite Ticombo u roku od 5 dana (120 sati) nakon događaja (vrijeme početka događaja) kako biste dobili puni povrat novca (uključujući sve troškove i troškove otpreme / rukovanja). Ticombo može tražiti podatke od vas ili od mjesta kako bi mogao potvrditi zahtjev. Morate postaviti zahtjev na platformi Ticombo u navedenom roku kako bi bila pokrivena TicProtect jamstvom. Ako ne pošaljete zahtjev u roku, primljena sredstva bit će dostupna prodavatelju.
Kada se zahtjev riješi, dobit ćete puni povrat, a prodavaču će biti zabranjen rad na platformi i bit će procesuiran zbog prijevare.
Ako se događaj otkaže i ne postavi na drugi datum, dobit ćete puni povrat novca (uključujući sve naknade i troškove isporuke / rukovanja).
Ako je neki događaj odgođen i postavljen na drugi datum, možete iskoristiti ulaznice na datum koji je prebačen ili ih, ako to dopušta vrijeme, staviti na prodaju na Ticombo. Ne osiguravamo povrat sredstava za odgođene ili zakašnjene događaje, djelomične predstave ili mjesto, datum, postavu ili promjene vremena.
Ako je potrebno, možda ćete trebati vratiti ulaznicu Ticombo-u ili prodavaču. Dakle, čuvajte ih na sigurnom mjestu u slučaju da događaj bude otkazan.
Kako biste ispunili sve uvjete, morate se pridržavati Ticombo Korisničkog ugovora, ugovora platforme i ugovora o ulaznicama te pažljivo slijediti upute i e-poruke koje vam šaljemo u vezi s vašom narudžbom, uključujući bilo koje vremenske rokove ili postupke kako biste mogli obavijestili Ticombo o problemima.
TicProtect program se ne primjenjuje u slučajevima kajanja kupca ili bilo kojeg drugog razloga osim gore navedenih razloga.
Ako imate problem s vašom narudžbom, molimo da otvorite zahtjev u potrebnom roku u odjeljku "Moje kupnje"na korisničkom području ili kontaktirajte Ticombo uz navođenje broja narudžbe.(hr.support@ticombo.com) s unosom broja narudžbe.
Prodavaču zadržavamo novac dok ne budemo sigurni da su ulaznice stigle na vrijeme. Stoga se zahtjevi moraju pravodobno otvoriti:
1.
Niste primili ulaznicu na vrijeme
Otvorite zahtjev u roku od 5 dana nakon što je prošao najnoviji datum isporuke.
2.
Ulaznice nisu odgovarale naručenima.
Otvorite zahtjev u roku od 3 dana nakon najnovijeg datuma isporuke, ali uvijek 2 dana prije događaja (osim onih koje su kupljene uz opciju preuzimanja i kasne narudžbe)
3.
Ulaznice su bile nevažeće i nisu davale pravo sudjelovanja na događaju.
Otvorite zahtjev u roku od 5 (120 sati) dana nakon početka događaja.
4.
Događaj je otkazan.
Otvorite zahtjev u roku od 5 dana ili najkasnije 5 dana (120 sati) nakon događaja, osim ako od Ticombo-a niste dobili informaciju o povratu novca.
Sažetak programa TicProtect za prodavače:
Postavljajte cijene ulaznica. Cijenu ulaznica možete prilagoditi koliko god puta želite prije prodaje ulaznice. Ako ne možete prilagoditi cijene za popis ulaznica prije prodaje ulaznica, za pomoć se obratite Službi za korisnike (hr.support@ticombo.com).
Ako prodate svoje ulaznice i dostavite ih u skladu s Ticombo korisničkim i platformskim ugovorom i pravilima, novac će vam biti dostupan u roku od 5 dana nakon datuma događaja.
Dostupni saldo se uvijek može povući na vaš registrirani račun putem naše platforme. Ako prodajete ulaznice u nekoliko valuta, dodajte odgovarajuće račune u tim valutama kako biste izbjegli troškove razmjene valuta.
Isplate zahtijevaju uspješan završetak procesa KYC (know-your-customer) za koji ste dužni dati osobne podatke. Ovaj postupak može trajati do 7 dana. Zbog toga preporučujemo da popunite profil prodavača i dodate način plaćanja prije prodaje ulaznica.
Uvijek možete kontaktirati službu za korisnike u bilo kojem trenutku tijekom ovog postupka ako imate bilo kakvih pitanja.